reklama

Moja cesta na MatFyz - V. Po tretíkrát

O tom ako a prečo som sa dala na štúdium matematiky ... o tom, či sa zo mňa stáva kocka alebo nie ... a o tom, čo si o svojom rozhodnutí myslím teraz ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Konečne som zistila, kto je neznámy ujo. Trvalo mi to síce dva roky, ale to je nepodstatné :) . Po slnečnom lete sa začal ďalší - tretí - ročník. Ročník, počas ktorého budeme poctivo bojovať o dve písmenká a jednu maličkú kockatú bodku.

Prišla som na internát. Biela izba s prasknutým stropom, zničenými dverami po šipkách, počarbanými stenami a „znečisteným" balkónom. Takto to teda nepôjde! Kombinácia môjho šikovného priateľa a mňa, sadry, oranžovej farby na steny, nových záclon, zelených rastlín a množstva potrebných a nepotrebných vecí z nej dokázalo spraviť útulnú izbičku. Takto to teda pôjde!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Začal sa ďalší semester. Naivne sme si mysleli, že sa to množstvo matematiky aspoň trochu zredukuje. Veď máme (konečne) aj niekoľko naozaj aplikovaných predmetov. Bohužiaľ, počas prvých dní sme zistili, že sa od nás očakáva, že všetku tú matematiku už máme v našich kockatých hlavách. Uvidíme, čo bude ďalej... Teraz nás viac trápia konzultanti a témy bakalárskych prác.

Zistila som, že moje spolubývajúce na bunke sú prváčky v mojom a príbuznom odbore. Po dvoch rokoch odpovedám na otázky, ktoré som na začiatku tohto všetkého kockatého kládla starším ja. „Aký je to učiteľ? Aké dáva písomky? Ktorý predmet je najťažší? ... Ako sa to mám naučiť?" a moja najobľúbenejšia „To naozaj myslia vážne, že o pár mesiacov proste pozriem a uvidím?" A možno už o rok budú práve ony s úsmevom na tvári odpovedať na rovnaké otázky mladšej generácii...

Mária Šándorová

Mária Šándorová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

> priateľka, dcéra, kamarátka, dátová analytička < Zoznam autorových rubrík:  Dostanem sa domovMoja cesta na MatFyzČlánkyPoéziaPróza

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu