reklama

Moja cesta na MatFyz - I. Neznámy ujo

O tom ako a prečo som sa dala na štúdium matematiky ... o tom, či sa zo mňa stáva kocka alebo nie ... a o tom, čo si o svojom rozhodnutí myslím teraz ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

X+

Stála som tam. Pri soche neznámeho uja a pozerala som sa na tú kockatú školu. Vedela som čo chcem; vedela som, aká na seba budem hrdá, ak sa tam dostanem. Vytiahla som z vrecka mobil a spravila si pár fotiek, ktoré mi budú tento pocit pripomínať.

Vrátili sme sa domov - na druhý koniec Slovenska. Naše stredoškolské hlavy boli plné (okrem iného) stužkovej, dozvukov a občas aj vysokých škôl. Pozrela som sa na fotku v mobile, vypísala prihlášku, zatvorila obálku a poslala... s úsmevom a zvláštnym pocitom, čo ak sa mi to nepodarí...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O niekoľko týždňov neskôr som tam stála opäť. Pri soche neznámeho uja a pozerala som sa na tú kockatú školu. Pred niekoľkými minútami som odovzdala prijímacie testy... uvidíme.

Opäť sme sa vracali domov - na druhý koniec Slovenska. Naše stredoškolské hlavy boli plné (okrem iného) písomiek, tabla a maturít. Pomaly, ale isto, sme sa lúčili so školou a ja som dúfala, že od septembra budem tam, kde chcem... s úsmevom a zvláštnym pocitom, čo ak sa mi to nepodarí...

Stála som tam. Pri soche neznámeho uja a pozerala som sa na tú kockatú školu. Na moju školu! S neskutočnou hrdosťou a úsmevom na tvári som v ruke zvierala papiere zo zápisu. Podarilo sa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Opäť sme sa vracali domov - na druhý koniec Slovenska, ktorý sa zrazu zdal byť oveľa bližšie než kedykoľvek predtým. Moja vysokoškolská hlava bola plná nákupov na internát, rozvrhu, notebooku, ... Sťahovala som sa... s hrdosťou, úsmevom a zvláštnym pocitom, čo ak to nezvládnem...

Nestála som tam. Prešla som popri soche neznámeho uja a stala som sa súčasťou tej kockatej školy...

Mária Šándorová

Mária Šándorová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

> priateľka, dcéra, kamarátka, dátová analytička < Zoznam autorových rubrík:  Dostanem sa domovMoja cesta na MatFyzČlánkyPoéziaPróza

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu