reklama

... vraj som hypochonder

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Svet si zo mňa vychováva blázna...

smerujem do prázdna

a jediný, kto sa so mnou ešte rozpráva

je moje druhé ja.

Mám sa tváriť, že jasné veci nie sú...

a vidieť, čo moje oči nikdy nezazreli.

Svet mi káže „maj rada ľudí"

mať rada niekoho, kto ma neprávom súdi...

Všetko je za peniaze...

aj keď, samozrejme, „peniaze nie sú všetko!"

„Ži svoj život ako chceš...

ak ho žiješ

podľa našich pravidiel."

...a keď chcem napísať vlastný scenár,

narazím na stenu z vankúšov...

...ja vraj nie som blázon!

Svet zo mňa stvoril blázna,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

kŕmi ma lentilkami,

a pritom sa tvári,

že som hypochonder...

...vidím prichádzať mužov v bielych plášťoch...

Mária Šándorová

Mária Šándorová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

> priateľka, dcéra, kamarátka, dátová analytička < Zoznam autorových rubrík:  Dostanem sa domovMoja cesta na MatFyzČlánkyPoéziaPróza

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu